کشمش ایرانی

صادرات کشمش پلویی

صادرات کشمش پلویی
01
ژانویه
2020
جهت استعلام قیمت جهانی کشمش پلوییمو می توانید با واحد فروش کارخانه تولید و بسته بندی کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی ایرانی

همه ما می دانیم که ایران دومین تولیده کننده و همین طور دومین صادر کننده کشمش می باشد. و از چند سال قبل صادرات کشمش پلویی را نیز آغاز کرده است. مهم ترین مراکز تولید کشمش ایرانی را می توان شهرهای ملایر، تاکستان، بناب، ملکان نام برد.یک نکته جال در رابطه با صادرات کشمش ایران این است که ایران به 130 کشور جهان کشمش صادر می کنند پس نتیجه می گیریم که صادارت کشمش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

کشمش پلویی در سفره ما ایرانیا

کشمش پلو از غذاهای خوشمزه و دوست داشتنی ما ایرانیان است. خاصیت گرمی که کشمش دارد طبیعت سرد برنج را تعدیل می نماید. کشمش پلویی نوعی خاص از انگور است که با روشی خاص تبدیل به کشمش پلویی می‌شود. همانطور که می دانید کشمش محصول خشک شده انگور است . انگور به طریق مختلفی به کشمش تبدیل می‌شود. انگورهای متفاوت نیز کشمش‌های متفاوتی دارند. به خاطر داشته باشید که مویز از انگور سیاه و یا قرمز دانه دار تهیه می‌شود و کشمش پلوی هم از نوع انگور زردرنگ بدون دانه تهیه می شود. مطمئن تا به حالا اسم کشمش سبز قلمی کاشمر را شنیده‌اید، ممکن است کنجکاو شده باشید چرا این کشمش اینهمه مشهور است و طرفدارا زیادی دارد.

کشمش پلویی

کاشمر نام کنونی ترشیز است. شهر کاشمر و حومه ان به دلیل داشتن باغات انگور مشهور است.

تهیه کشمش با کیفیت و تمیز به ظرافت خاصی نیاز دارد و ان نکته در این است که اب دانه‌های انگور قبل از پوسیده شدن ان کاملا گرفته شود.بنابراین کشاورزان باذوق تمام تلاش خودشان را می‌کنند این کار زودتر انجام شود.

قمیت کشمش پلویی :

قیمت کشمش پلویی می توانند با توجه به اینکه چه کیفیتی دارد و چه استانداری دارد متفاوت باشد که این کار توسط کارشناسان فرتاک تعیین می شود. صادرات کشمش سومین صادرات بزرگ غیر نفتی را دارد. این باعث تقویت اقتصاد کشور و حمایت از تولیدکنندگان کشمش خواهد شد. این محصول در مقادیر زیاد و با کیفیت بالا موجود است.

کشمش در مناطق مختلف کشور تولید می شود. برخی از این شهرها و مکانها عبارتند از:

تاکستان

گوان

میلیارد ها

کشمیر

بردسکن

کیفیت و نوع کشمش تولید شده در این مناطق متفاوت است و کشمش صادر شده به کشورهای همسایه یکی از اهداف تولید این محصول با کیفیت بالا است. علاوه بر تولید داخلی ، برخی از کشمش مرغوب از دیگر کشورها و از کشورهایی که این محصول را تولید می کنند ، افغانستان است. خرید کشمش افغانی در سالهای اخیر رونق گرفته است.

 

قیمت کشمش پلویی

صادرات کشمش به سراسر جهان

 کشمش ایرانی از نظر تولید و صادرات کشمش به سایر نقاط جهان در رتبه سوم قرار دارد. کشمش به کشورهایی که در زیر آمده است صادر می شود. این کشورها عبارتند از:

عراق

روسیه

قزاقستان

افغانستان

پاکستان

موارد فوق تنها معدود کشورهایی هستند که کشمش ایرانی وارد می کنند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ایرانی و خرید و فروش کشمش با ما تماس بگیرید.

 

تولید انواع کشمش

 به تولید انواع کشمش نیز کشمش گفته می شود که در طب سنتی بسیار توصیه می شود. این محصول در تاکستان های سلطنتی کشور تولید و به بازار ارسال می شود. کشمش به عنوان انواع دیگر کشمش صادر می شود. تولید این محصول ممکن است سنتی و باستانی باشد یا از روشهای صنعتی استفاده کند. نکته مهم توجه به چند نکته در زمینه تولید کشمش است که باید رعایت شود. برخی از این نکات عبارتند از:

کلاس اول با کیفیت بالا

به تازگی

تولید استاندارد و سالم

بسته بندی مناسب

قیمت صحیح است

معرفی و بازاریابی محصول بصورت محلی و بین المللی

برای مشاوره با مادران با تجربه در زمینه عمده و خرده فروشی کشمش تماس بگیرید.

کشمش پلویی ایرانی

کشمش افغانی را بخرید

کشمش افغانی را از بهترین و مشهورترین کشمش محصولات صادراتی افغانستان خریداری کنید که در شهر هرات تولید می شود. به همین دلیل ، شهر هرات به قطب صنعتی افغانستان برای تولید و صادرات کشمش پلویی سالانه تبدیل شده است. سایر شهرهای اطراف هرات که کشمش تولید می کنند شامل گوزارا و منطقه است که به نوبه خود به دلیل وجود تاکستان ها و وسعت زیاد انگور انگور ، کشمش را تولید می کند و به کشورهای همسایه صادر می کند. و اروپایی ها این کار را می کنند. نمونه هایی از انگورهایی که در هرات انگور رشد می کنند عبارتند از خلیلی ، فخری و محمدی. باغبانان افغانی با تخمیر کشمش تولید می کنند و پس از خارج کردن آنها از دستگاه ، آنها را در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند و سپس آنها را به خریداران فله تحویل دهند.

کشورهایی که کشمش افغانستان را از افغانستان خریداری می کنند شامل هند ، امارات متحده عربی ، سوریه ، عراق و برخی از کشورهای اروپایی است. اگر می خواهید کشمش افغانی بخرید و عمده کشمش و کشمش ارزان عمده فروشی خریداری کنید ، با مشاوران ما تماس بگیرید.