کشمش ایرانی

کشمش شیراز

کشمش شیراز
01
ژانویه
2020
فروش آنلاین انواع کشمش شیراز در سایت کشمش فرتاک انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با قیمت ارزان تر از بازار هستند می توانند با مدیریت فروش کارخانه تماس بگیرند.

کشمش شیراز یکی از خوشمزه ترین و معتبرترین کشمش های ایران زمین است که از متقاضیان بسیار زیادی برخوردار است. اگر مایلید تا با کشمش شیراز اشنا شوید در این مطلب با ما همراه شوید. ما در این مطلب کشمش شیراز را از جهات مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تاریخچه کشمش شیراز، تولید انواع کشمش در ملایر، کشمش بیدانه شیراز، کشمش آفتابی شیراز، کشمش طلایی شیراز، کشمش مویز شیراز، کشمش سایه آفتاب شیراز، کشمش ضایعاتی شیراز، کشمش حلوایی شیراز، کشمش خرمایی شیراز، صادرات کشمش شیراز،  فروش و خرید انواع کشمش شیراز مباحثی است که ما در این مطلب به طور جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

همه شیراز را با باغ های بی نظیر و آثار تاریخی بی مانندش می شناسند. اما در این بین یک محصول است که در بین جهانیان زبانزد خاص و عام می باشد. کشمش شیراز از ابتدای امر کیفیت پایین را باخود به همراه داشت تا اینکه بهترین وبه روزترین متدهای تولید کشمش در دنیا توسط تولیدکنندگان شیرازی به کار گرفته شد. به کارگیری تجهیزات نویسن و مجهز اندک اندک نام کشمش شیراز را در ایران و سپس در جهان بر سر زبان ها انداخت. اندک کسی با کشمش شیراز اشنایی داشت ولی امروزه همه کشمش شیراز را به کیفیت و قیمت مناسب می شناسند. کیفیت این شمش به قدری زیاد است که از آن برای صادرات به کشورهای همجوار و اروپایی استفاده می شود.

قیمت کشمش شیراز

کشمش شیراز چگونه بدست می آید؟

کشمش شیراز نیز همانند سایر کشمش ها از انگور باغات و خشک شدن در آفتاب بدست می آید. کشمش شیراز را با توجه به نوع خشک شدن و محلول های درآمیخته نامگذاری می کنند.کشمش بیدانه شیراز، کشمش آفتابی شیراز ، کشمش طلایی شیراز ، کشمش تیزابی شیراز ، کشمش مویز شیراز ، کشمش سایه آفتاب شیراز ، کشمش پلویی شیراز ، کشمش ضایعاتی شیراز ، کشمش حلوایی شیراز ، کشمش خرمایی شیراز نوع های مختلف کشمش شیراز به شمار می روند. برای شناخت بیشتر این کشمش ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت انواع کشمش شیراز

قیمت انواع کشمش شیراز بسته به نوع آنها متغیر می باشد. در برخی از مواقع قیمت کشمش شیراز بسته به نوع بازار جهانی ممکن است متغیر باشد. اما به طور کلی هر چه کیفیت کشمش شیراز بهتر باشد، قیمت انواع کشمش شیراز بیشتر است. از طریق هرچه دانه بندی کشمش شیراز  یکدست تر باشد، قیمت بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد. قیمت انواع کشمش شیراز را می توانید از طریق سایت پرشین رایسینس پیگیری نمایید. کارخانه فرتاک کشمش شیراز را با نازلترین قیمت ارائه خواهد داد.

کشمش پلویی شیراز

کشمش پلویی شیراز یکی از لذیذترین کشمش هایی است که از انگورهای بی دانه باغات شیراز و تاکستان به دست کی اسد. انگورهای چیده شده از باغ ها را ابتدا شسته و سپس در تیزاب قرار می دهند. بعد از قرار گیری انگورها در تیاب آن را در تابش مستقیم آفتاب قرار داده تا آب انگورها به خوبی گرفته شود. کشمش به دست آمده کشمش پلویی شیراز می باشد. رنگ این کشمش ها تیره و پوستی شفاف دارند.

کشمش مویز شیراز

کشمش مویز شیراز از بهترین کشمش های این شهر و ایران بشمار میرود که متقاضیان بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود می بیند. کشمش مویز شیراز از خواص بسیار زیادی برخوردار است. جلوگیری از پوکی استخوان، جلوگیری از پوسیدگی دندان، درمان کم خونی و تقویت کننده مو فقط ز گوشه ای از خواص کشمش مویز شیراز محسوب می شوند. کشمش مویز شیراز معمولا نسبت به سایر کشمش ها دارای قیمت بالاتری می باشد.

کشمش ضایعاتی شیراز

یکی از کشمش هایی که در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، کشمش ضایعاتی شیراز است. کشمش ضایعاتی شیراز که از کشمش های درجه سه به محسوب می شود از کشمش های سالم و سورت شده عمل می آید. کشمش هایی که در معرض آفتاب و به روش سنتی خشک می شوند، جداسازی و صورت میشوند و در ساخت شیرینی و کیک به کار می رود. لازم به ذکر است، کشمش ضایعاتی شیراز در درجه بندی کشمش ها در  رده سوم قرار دارد. از این کشمش ها در درون کشور عزیز ایران استفاده می شود و مصارف خارجی ندارد.

. هرگاه کشمش های سالم به صورت سنتی خشک می شود و ضایعاتی قابل مصرف را از خود به جا می گذارد، کشمش ضایعاتی تاکستان به دست می آید. کشمش شیراز به دلیل ارزانی بیشتر مورد مصرف کشورهای سوریه و عراق قرار می گیرد.

 

کشمش سرکه ای شیراز

کشمش سرکه ای شیراز  از سایر کشمش ها به دست می آید. این کشمش ها می توانند از کشمش سبز قلمی، کشمش تیزابی، کشمش آفتابی، کشمش مویز، ، کشمش زرد یا همان کشمش دودی، کشمش تیفی یا کشمش سایه آفتاب تشکیل شوند.  تفاوت ویژه کشمش سرکه ای شیراز با سایر کشمش هی شیراز استفاده از دستگاه سورتینگ و گوگرد است. از کشمش سرکه ای شیراز در تولید شیره انگور،غذای زنبور عسل و خوراک دام و طیور استفاده می شود.

کشمش آفتابی شیراز

کشمش آفتابی شیراز همانگونه که از نامش پیداست در زیر نور آفتاب و به طور مستقیم به دست می آید. کشمش آفتابی شیراز هرچه سطح صاف و رنگ قهوه ای تری داشته باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. خواص پزشکی کشمش آفتابی شیراز بسیار زیاد است به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود می بیند.

ویتامین های موجود در کشمش آفتابی شیراز

  • هورمون استروژن
  • ویتامین D
  • منیزیم
  • منگنز
  • آهن
  • کلسیم
  • مس
  • سوپراکسید دیسموتاز
  • روی
  • آنتی اکسیدانی
  • فلوراید

خواص پزشکی کشمش آفتابی شیراز

•           جلوگیری حمله قلبی و سکته

•           کمک کشمش به دستگاه گوارش

•           کاهش فشار خون

•           مفید برای بهداشت دهان و دندان

•           بهبود مشکلات جنسی

•           سم زدایی بدن

•           جلوگیری از سرطان

•           تقویت کبد

•           ترمیم پوست

•           محافظت از پوست در برابر اشعه‌‌ی خورشید

•           حفظ رنگ طبیعی مو

•           افزایش سلامتی مو،

•           کنترل دیابت و کاهش اسهال

•           سرشار از آنتی اکسیدان

•           کنترل سطح کلسترول

کشمش تیزابی شیراز

کشمش تیزابی شیراز همانگونه که از نامش پیداست، از ترکیب انگور و تیزاب به دست می آید. کشمش تیزابی شیراز به دوس دسته بی دانه و دانه دار تقسیم می شود. این کشمش به رنگ های زرد و سبز در بازار موجود می باشد.  

صادرات کشمش شیراز

شیراز یکی از شهرهایی است که در صادرات کشمش حرف اول را می زند. شیراز را بعد از ملایر و تاکستان می نوان سومین شهر پرقدرت صادرات کشمش دانست. یکی از شرکت های صادرات کشمش شیراز کارخانه فرتاک است. این کارخانه با به کارگیری نیروهای زبده و متخصص خود توانسته کشمش های بسیار خوشمزه و با کیفیتی تولید نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این کارخانه مراجعه نمایید.

فروش و خرید انواع کشمش شیراز

خرید انواع کشمش شیراز خود را از طریق کارخانه فرتاک انجام دهید. این کارخانه فروش انواع کشمش شیراز را بر عهده دارد. شما می توانید با مراجعه به این کارخانه و یا از طریق وب سایت اختصاصی آن به صورت اینترنتی خرید انواع کشمش شیراز را انجام دهید.

چرا گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک؟

گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک با سابقه ی ۵۰ ساله در زمینه بازرگانی انواع کشمش تاکستان و ملایر دارای سابقه درخشان در زمینه صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک (آفتابی،تیزابی،انگوری)، درجه دو، دستچین، پشت لیزری، سرکه ای، حلوایی، پوشال؛ دُم و چوب دارد و مفتخر به همکاری با بازرگانان، کسبه بازارهای بزرگ ایران و رابطه مستقیم خود با مصرف کنندگان را دارا می باشد. کشمش شیراز خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از کارخانه فرتاک بخواهید.