کشمش ایرانی

کشمش طلایی

کشمش طلایی
02
فوریه
2020
کشمش طلائیی به خاطر رنگ منحصر به فرد طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و مراحل تولید کشمش طلایی با خشک کردن انگور آغاز می شود.

کشمش طلایی یکی از لذیذترین کشمش های ایران زمین است که متقاضیان زیادی در ایران و خارج از کشور دارد. این کشمش بی دانه و زرد که در شهرهای انگور خیز کشور تولید و صادر می شود، جز کشمش های پر سود صادراتی ایران است. اگر مایلید تا با کشمش طلایی آشنا شوید در این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کشمش ایران

کشمش طلایی بهترین کشمشی است که در ایران تولید می شود و به همین منظور  بیشترین متقاضی را در بین کشورهای خارجی دارد. کشورهای اروپایی و متمول حاشیه خلیج فارس عاشق کشمش طلایی ایران هستند و بابت دریافت آن از ایران پول خوبی را پرداخت می نمایند.

از این رو صادرات کشمش طلایی بیشتر از صادرات سایر کشمش ها است. این استقبال باعث شده کارخانه ای ایرانی مانند کارخانه فرتاک تولید انواع کشمش های طلایی را در دستور کار قرار دهند. کافی است نیم نگاهی به بازار جهانی کشمش طلایی بیندازید به خوبی متوجه خواهید شد که در این زمینه ایران حرف اول را می زند.

کشمش طلایی ممتاز چیست؟

کشمش طلایی درجه بندی های مختلفی در کشور عزیز ایران دارد. این درجه بندی ها براساس استانداردهای اروپایی که مورد تایید سازمان های مختلف است، صورت می گیرد. از همین رو کشمش طلایی به دو دسته کشمش طلایی یا ممتاز تقسیم بندی می شود. کشمش طلایی ممتاز و طلایی مخصوص کشورهای اروپایی و صادرات می باشد.

منظور از کشمش طلایی اینم است که به ازای هر یک کیلوگرم کشمش طلایی فقط یک درصد از آن دارای کشمش های دم دار و بی کیفیت باشد. اگر درصد مورد نظر به عدد دو برسد، کشمش های طلایی به نام درجه یک بسته بندی می گردند. 

کشمش طلایی ممتاز

کشمش طلایی چگونه تولید می شود؟

مراحل تولید کشمش طلایی یا همان کشمش بی دانه با خشک کردن انگور آغاز می شود. انگورهای خشک شد  را به اتاق دی اکسید کربن برده و در جعبه های چوبی قرار داده می شود. جعبه ها را روی قفسه ها قرار داده و گوگرد را درون ظرف فلزی قرار میدهند و آن را اتش میزنند. بعد از گذشت زمانی اندک رنگ کشمش ها رو به زردی می رود و کشمش طلایی به دست می آید.

درجه بندی کشمش طلایی

درجه بندی کشمش بر اساس کیفیت آن دسته بندی می شود، اما این امر در کشمش طلایی سیر کاملا متفاوتی را طی می نماید. کشمش های طلایی باید درصد بالایی از خرابی را به خود اختصاص دهند. کشمش طلایی درجه یک باید دارای خرابی و لهیدگی باشد. آکا کشمش های طلایی ممتاز علاوه بر داشتنم این موارد باید دارای درجه بندی درشت و یکدستی باشند.  کشمش طلایی ممتاز دارای اندازه 9 تا 11 و 10 تا 12 میلیمتری هستند. این دسته بندی ها مختص کشمش طلایی ایرانی می باشد و در سایر کشورها اندازه ها با یکدیگر متفاوت است.

همانطور که گفته شد،یکی دیگر از دسته بندی های کشمش، تقسیم بندی بر اساس سایز آن است. منظور از سایز کشمش طول آن است. اغلب کشمش های طلایی سایز بندی ریزی دارند اما آنهایی که دارای سایز بندی درشتی هستند برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می شود. اگر قصد صادرات کشمش طلایی به کشورهای بین المللی را دارید، می توانید با مراجعه به سایت پرشین ریزینس آن را انجام دهید. کشمش های طلایی سایت ... اندازه ای حدود 14 تا 24 میلیمتر دارد.

کشمش طلایی ملایر

ملایر جز سه شهر مهم و معتبر در ایران است که کشمش طلایی را تولید می کند. کشمش طلایی ملایر نه تنها برای مردمان داخل کشور بلکه برای افراد بین المللی و خارج از کشور نیز دارای اهمیت است. کشمش طلایی ملایر یکی از مهمترین کلماتی است که به صورت لاتین بسیار جستجو می گردد. این امر نشان از محبوب بودن این کشمش در سایر کشور های جهان است. کشمش خیز ایران و جهان است. علاوه بر ملایر ملکان و بناب در آذربایجان شرقی نیز تولید کشمش طلایی را بر عهده دارند. کشمش طلایی بیشتر به این دو منطقه تعلق دارد.

کشمش طلایی تاکستان

تاکستان یکی از شهر های استان قزوین است که بخش عمده ای از انگور و کشمش های ایران و خاورمیانه را تامین می نماید. کشمش طلائی تاکستان بیشتر از سایر کشمش هایش طرفدار داشته و جز پرطرفدارترین کشمش های این شهر به شمار می رود. بسیاری از افراد با توجه به کیفیت بی نظیر انگور تاکستان کارخانه ای را در این شهر تاسیس کرده اند تا بتوانند به وسیله آن از این محصول بهترین بهره برداری را انجام دهند. یکی از کارخانه هایی که کشمش طلایی تاکستان را به بهترین نحو تولید می نماید، کارخانه فرتاک است. این کارخانه در تاکستان قرار دارد و فقط صادرات کشمش طلایی تاکستنان را انجام می دهد.

 

تفاوت کشمش طلایی ملایر با سایر شهرها

شادی این سوال در ذهن شما نقش ببندد که کشمش طلایی ملایر با ما بقی نقاط چه تفاوتی دارد که محبوبیت آن دو چندان است. کشمش طلایی ملایر کمی به قرمزی می زند و کشمش ها طلایی سایر شهر ها به رنگ زرد بیشتر گرایش دارند. نداشتن پارافین خوراکی و نگهداری استانداردتر باعث ثبات رنگ در کشمش های طلایی ملایر شده است.

فروش کشمش طلایی صادراتی

فروش کشمش طلایی صادراتی توسط کارخانه فرتاک که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تخصصی کشمش طلایی است با قیمت روز بازار ایران و جهان صورت می گیرد.. کارخانه فرتاک بی نظیرترین کشمش های طلایی در درجه بندی های مختلف را در دستور تولید دارد. جالب است بدانید بسایاری از کارخانه ا روی محصول خود پسوند صادراتی می گذارند و آن را با بالاترین قیمت به فروش می رسانند، اما کارخانه فرتاک علاوه بر قیمت ارزان کشمش طلایی، کیفیت بی نظیری را به مردم ارائه می دهد.

کشورهای فعال در زمینه کشمش طلایی

ایران سومین کشور صادرکننده کشمش در دنیا است. کشمش طلایی رتبه اول و کشمش سلطانی در رتبه دوم صادرات کشمش قرار دارند. علاوه بر ایران کشورهایی مانند قبرس، عراق، اکراین، آلمان، روسیه، اسپانیا، هند، امارات، قطر و کویت صادرات کشمش طلایی را انجام می دهند.

فروش کشمش طلایی در وب سایت پرشین ریزینس

کارخانه کشمش فرتاک دارای سایت فروش کشمش طلایی صادراتی است. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها کشمش مورد نظر خود را در دسته بندی های لوکس و بی نظیر دریافت نمایید. کشمش یکی از اقلامی می باشد که بیشتر به صورت سنتی به مردم ارائه می گردد. سایت ... با روی کار آوردند فروش آنلاین خود تحولی عظیم را در این زمینه شکل داد. با مراجعه به سایت فروش کشمش طلایی کارخانه فرتاک می توانید با انواع قیمت و کیفیت کشمش آشنا شوید.

خرید کشمش طلایی در ایران

کشمش یکی از مهمترین محصولات صادراتی در ایران، بعد از پسته رده دوم را در اقتصاد به خود اختصاص داده است. با توجه به رقابت شدیدی که در قیمت کشمش طلایی صادراتی و قیمت جهانی وجود دارد، توصیه می شود اگر به صورت عمده این کشمش ها را خریداری می نمایید از کارخانه های معروف و برند این محصول انجام دهید. خرید کشمش طلایی در ایران قیمت های مختلفی را با خود به همراه دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت های مختلف قیمت کشمش طلایی را رصد کنید و با توجه به نوع نیاز خود بهترینو مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

فروش کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی یکی از مهمترین اقلام صادراتی کشور عزیز ایران به شمار می رود از همین افراد بسیار زیادی به فروش کشمش طلایی اهمیت می دهند. دولت ایران برای صادرات کشمش امتیازاتی به فروشندگان می دهد که این امر ا سودمند و بهینه می کند. این امر به این معنی است که علاوه بر فروش کشمش طلایی صادراتی از خدمات بسیار زیادی بهره مند می شوند. معافیتهای مالیاتی و گمرکی نمونه بارزی از این امتیازات هستند.

بسته بندی کشمش طلایی

توصیه ما به آنهایی که در زمینه صادرات کشمش طلایی هستند، این است که مانند کارخانه فرتاک به بسته بندی های خود اهمیت بدهند. صادرات کشمش می تواند برای افراد سودهای کلانی را به همراه داشته باشد. از این رو کشورهای اروپایی و حاشه خلیج همیشه فارس بهترین گزینه می باشند. با استفاده از بسته بندی های لوکس و خلاق می توان بازار جهانی در این زمینه را در دست گرفت.

خواص کشمش طلایی

  1. حاوی آنتی اکسیدان
  2. جلوگیری سرطان
  3. کاهش بیماری قلبی
  4. کاهش استرس
  5. عملکرد صحیح رگ های بدن
  6. درمان بی نظمی معده و یبوست
  7. حفظ سلول های بدن از آسیب
  8. کاهش وزن
  9. سلامتی چشم
  10. تقویت اعصاب
  11. دور کردن سستی و رخوت بدن
  12. آرام کننده اعصاب
  13. بین رفتن آب اضافی بدن
  14. خوشبو کننده دهان
  15. کم کردن گرفتگی عضلانی

چرا کشمش طلایی کارخانه فرتاک

گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک با سابقه ی ۵۰ ساله در زمینه بازرگانی انواع کشمش تاکستان و ملایر دارای سابقه درخشان در زمینه صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک (آفتابی،تیزابی،انگوری)، درجه دو، دستچین، پشت لیزری، سرکه ای، حلوایی، پوشال، دُم و چوب دارد و مفتخر به همکاری با بازرگانان، کسبه بازارهای بزرگ ایران و رابطه مستقیم خود با مصرف کنندگان را دارا می باشد.

کارخانه فرتاک پیشاپیش خریدی ارزان و مقرون به صرفه را برایتان ارزو می کند. ما تمامی موارد درباره کشمش طلایی را بیان کردیم حال انتخاب با خود شماست، چگونه این طلای ناب را تهیه کنید.